Web Analytics

Waarom Je Niet naar Anderen Moet Kijken voor Je Eigen Fitness Programma

Je gaat voor het eerst mee met een kameraad die al langer aan fitness doet. Je wilt laten zien dat je geen slappeling bent en gaat daarom forceren door gewichten te gebruiken die je eigenlijk nog niet aankunt.

Resultaat, de volgende dag kun je tijdens het douchen niet eens je haar wassen, omdat je je armen amper omhoog kunt krijgen.

Ga in de sportschool uit van je eigen kracht en laat je daarom niet af leiden door mensen in de gym die meer kunnen dan jij op dat moment kunt, want dit kan frustrerend werken.

Deze frustratie kan er toe leiden dat je gaat forceren of naar andere middelen grijpt die je beter kunt vermijden.

Stel je eigen fitness programma op

Als mensen meer dan jou kunnen, en dat zullen in het begin nogal veel zijn, moet je dit als motivatie gebruiken. Als je stapsgewijs je fitness programma blijft afwerken zal jij dit ook uiteindelijk kunnen en zal jij die persoon worden waar nieuwe mensen gemotiveerd door raken.

Als je begint met fitness kun je er voor kiezen op geholpen te worden, maar misschien wil je dit niet en fitness je liever zonder begeleiding.

Wat je ook doet, zorg er in ieder geval voor dat je je eigen programma rustig opbouwt. Wil je te snel dan kan je langdurige blessures oplopen en zal het je eerste tijd weer thuis zitten.

Let op, om direct de beste tips te ontdekken om binnen korte tijd gespierd te worden, bekijk je het Gespierde God ebook.

 

Pas je fitness programma aan

Je spieren zullen in het begin moeten wennen aan fitness, maar als je het met geduld en toewijding doet zal je snel progressie kunnen boeken. Vooral in je eerst jaar zul je veel progressie boeken.

Echter, na een periode van een jaar kom je bij een punt waarop je je spieren minder ziet groeien als je voor de spiegel staat. Waarom komt dit?

Dit heeft te maken met het principe van verminderde meeropbrengst. In eerste instantie groeit je lichaam snel, maar na enige tijd went je lichaam aan het doen van dezelfde belasting.

Iedere keer dezelfde fitness oefeningen doen, met af en toe wat extra gewicht erbij, leidt tot gewenning en zorgt ervoor dat het resultaat van al je trainen steeds minder wordt.

Om dit te voorkomen moet je er voor zorgen dat je nooit een te lange periode dezelfde training blijft uitvoeren. Wanneer je voelt dat je lichaam zich aangepast heeft aan je training, is het goed om de training aan te passen.

Je trainingsdoelen moeten natuurlijk niet veranderen!

Je moet altijd van jezelf uitgaan en niet teveel naar anderen kijken. Iedereen die ergens aan begint moet eerst ervaring opdoen en dit kost tijd. Een nieuwe oefening betekent dus eerst weer ervaring opdoen en je zult dus niet gelijk te veel moeten willen.

Zo is het natuurlijk mooi als je een apparaat op het maximale gewicht kan, maar wanneer je dit bereikt hebt kun je beter overgaan op een nieuwe oefening. Schaam je er niet voor dat je deze oefening op een ‘laag’ gewicht te moeten beginnen.

Word Een Gespierde God Binnen 8 Weken

Ik heb een revolutionaire methode ontwikkeld die zorgt voor:

  • Explosieve spiergroei
  • Het drastisch verlagen van je vetpercentage
  • Zeer snel resultaat

Klik op de link hieronder krijg het lichaam dat je altijd al had willen hebben:

Gespierde God Risicovrij Uitproberen

Glenn Goossens

Hey, ik ben Glenn Goossens, gecertificeerd voedingsexpert en personal trainer. In de afgelopen jaren heb ik ruim 100 mannen individueel begeleid naar het afgetrainde lichaam van hun dromen. Op deze website laat ik zien hoe iedere man binnen de kortste keren een goddelijk gespierd lichaam kan krijgen.

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *