Categorie: Vet Verliezen

Allerlei tips om vet te verliezen

rsz_hoofdfoto_vetpercentage

11 Tips om Je Vetpercentage te Verlagen en te Meten + Eetschema

Een laag vetpercentage krijgen zonder spierverlies, dat is wat veel bodybuilders willen bereiken. Begrijpelijk, want anders zou al dat harde werken in de sportschool voor niets zijn geweest.

In deze blog leg ik je uit hoe je je vetpercentage kunt verlagen met bodybuilding.

Daarnaast geef ik je een eenvoudige manier om je vetpercentage te laten meten en zal ik  je behoeden voor de meest gemaakte fouten die sporters maken om een laag vetpercentage te krijgen.

Klik hier om verder te lezen »
rsz_periodiek_vasten_afvallen_hoofdfoto

Intermittent Fasting? Uitleg + Ultiem Spiergroei Schema

Intermittent fasting, oftewel periodiek vasten, is de naam voor een eetpatroon dat gericht is op vasten met tussenpozen.

Het betekent dat je 16 uur per dag doet vasten of vasten voor 24 uur, een á twee dagen per week.

Feitelijk gezien is het een van de eenvoudigste en beste methoden om af te vallen en je spiermassa te behouden.

Intermittent fasting gaat niet over wat je mag eten, maar wanneer je moet eten.

Daarom mag het ook niet gezien worden als een dieet, maar moet je het zien als een gezond eetpatroon dat helpt om je streefgewicht te behouden.

Kom hier alles over intermittent fasting te weten en krijg als bonus een gratis spiergroei schema van mij mee!

Klik hier om verder te lezen »
clenbuterol hoofdfoto

8 Redenen om Geen Clenbuterol te Kopen (slechte ervaringen!)

De eerste keer dat ik de naam clenbuterol hoorde vallen was in een groepsgesprek tussen enkele bodybuilders.

Vreemd genoegd hadden ze het in deze discussie ook over paarden.

Paarden en bodybuilders hebben meer met elkaar te maken dan je in eerste instantie zou denken.

Dit klinkt misschien gek, maar later begreep ik waarom.

Paarden die last hebben van astma krijgen namelijk het medicijn clenbuterol toegediend.

Maar nu vraag je je natuurlijk af wat de link is tussen paarden en bodybuilding!

In die discussie hoorde ik dat het paardenmiddel clenbuterol ook door bodybuilders gebruikt wordt om één belangrijke reden.

Mijn nieuwsgierigheid was gewekt en eenmaal thuis besloot ik wat meer onderzoek te gaan doen naar het middel clenbuterol.

Wat ik te weten ben gekomen over clen en waarom ik het voor bodybuilders ten zeerste afraad, zal ik je in deze blog vertellen.

Klik hier om verder te lezen »

Vet verliezen: Vetpercentage en Cutten

Bij bodybuilding denk je in eerste instantie misschien aan het vergroten van de spiermassa, maar een ander belangrijk onderdeel van de sport wordt vaak onderbelicht: het verliezen van vet. Wat heb je namelijk aan een toename van spiermassa, als deze schuilgaat achter een laagje vet. Het tegelijkertijd optrainen van de spiermassa en het verliezen van vet, dat is de truc. Hoe je dat het beste kunt bereiken, lees je in deze blog.

Klik hier om verder te lezen »

Snel Gespierd Worden? Waarom Jij Als Vrouw Aan Krachttraining Moet Doen!

De ideale man is gespierd en de ideale vrouw slank. Dit is de gedachte die tegenwoordig bij veel mensen leeft en waarom mannen in de sportschool voornamelijk in het krachthonk te vinden zijn en vrouwen het grootste gedeelte van hun tijd aan cardio besteden.

Helaas zijn vrouwen vaak angstig om met gewichten aan de slag te gaan, omdat ze een grote en/of sterke spieren niet aantrekkelijk vinden.

Toch raad ik vrouwen aan om oefeningen met gewichten niet te negeren. Dat je met gewichten werkt betekend niet snel gespierd worden.

Er bestaat een groot verschil tussen ‘gewoon’ trainen met gewichten en de sport bodybuilding.

In deze tekst ga ik behandelen waarom jij als vrouw gewichten moet oppakken en om gespierder moet worden om een beter lichaam te krijgen.

Klik hier om verder te lezen »

De Vragen Die Jij Jezelf Moet Stellen Voor Thuis Fitnessen!

Mensen hebben het tegenwoordig druk met van alles en nog wat. Werk, studie, familie zorgen ervoor dat sporten er nog wel eens bij in wil schieten. Om hun lichaam toch enigszins in vorm te houden willen veel mensen graag thuis fitnessen.

Thuis fitnessen klinkt ideaal, want je hoeft de deur niet uit en kan in je eigen privé gym aan de slag, zonder dat anderen je storen of ophouden.

Toch is het creëren van je eigen gym niet altijd even makkelijk, want weet jij wel wat je het beste kunt aanschaffen?

In deze tekst behandel ik het principe van thuis fitnessen en wat je het beste wel en niet kunt kopen om dit te doen, dus wil je hier meer over weten lees dan vooral verder.

Klik hier om verder te lezen »

Zo ‘Dans’ Je Jezelf Fit Met Aerobics! Waarom Aerobics zo Populair is

Alleen sporten kan fijn zijn, maar soms is er niks mooier dan met een hele groep tegelijk te trainen. Ten eerste is dit op het sociale vlak erg leuk en verder zul je je vaak nog meer inspannen omdat anderen om je heen je aansporen.

Wanneer je wel eens naar de sportschool bent gegaan moet het je vast wel eens zijn opgevallen, grote groepen die met zijn allen op muziek bewegen. Het ziet er soms erg gezellig uit, maar vergis je niet, want er wordt wel degelijk ook flink wat afgezweten.

Voor de mensen die niet door hebben waar ik het over heb, ik heb het natuurlijk over aerobics. In dit artikel ga ik het hierover hebben en kun je er achter komen waarom het zo populair is.

Klik hier om verder te lezen »

3 Fitness Workout Tips Voor Op Vakantie!

Je traint het hele jaar en dit legt je tijdens je vakantie geen windeieren. Het is namelijk de uitgelezen mogelijkheid om je lichaam aan de rest van de wereld te showen.

Toch brengt de vakantie ook een problemen met zich mee, want lang niet altijd keer je terug met het strakke lichaam waarmee je vertrokken bent.

Niet overal waar je vakantie viert kun je gemakkelijk een sportschool vinden, maar ook verleidingen als bier, fastfood en te weinig beweging kunnen je harde werken te niet doen.

Wat je moet doen om je lichaam fit te houden tijdens je vakantie zal ik je vertellen. Lees dus verder voor de fitness workout op vakantie.

Klik hier om verder te lezen »

Spiermassa Vergroten? Leuke & Effectieve Methode Onthuld

Iedereen traint graag op zijn eigen manier, de één doet dit liever in zijn eentje en een ander kiest er juist bewust voor om gezamenlijk met vrienden te trainen.

Dit kan gedaan worden in de sportschool of in de omgeving van iemand zijn eigen huis. Je kunt ook nog kiezen tussen binnen en buiten trainen.

Veel mensen trainen misschien liever binnen vanwege weersomstandigheden, privacy en de beschikbaarheid van fitness apparatuur.

Toch wil ik bij deze iedereen, dus ook jou, aanmoedigen om eens lekker buiten te gaan trainen!

Er zijn namelijk goede manieren om fitness oefeningen buiten te doen. Eén van deze manieren is door deel te nemen aan bootcamp trainingen.

Wat dit inhoud zal ik je nu vertellen.

Klik hier om verder te lezen »

Wat Jij Moet Doen Als Bodybuilder Om Wedstrijden Te Winnen!

Een bodybuilder wordt je niet zonder slag of stoot. Je zult heel wat moeten doen en laten als je besluit om echt gespierd te worden, want het is echt een levensstijl.

Je zult met zware gewichten aan de slag moeten, aan cardio moeten doen en goed en gezond moeten eten.

Verder is bodybuilding voor een belangrijk gedeelte ook een mentale kwestie. Negatieve gedachtes kunnen je ontmoedigen en daarom moet je proberen dit te voorkomen door haalbare doelen te stellen.

Afgelopen maandag in de sportschool kwam ik met een jongen in gesprek die mij vertelde dat zijn doel was om deel te nemen aan bodybuilding wedstrijden. Omdat dit mijn interesse wekte ben ik eens gaan kijken wat je moet doen om hier aan deel te mogen nemen en te winnen.

Mijn bevindingen zal ik met jullie delen.

Klik hier om verder te lezen »